23 oktober 2014

Stampin'UP! Artisan Blog Hop


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag de wekelijkse  Stampin'UP! Artisan Design Team Bloghop, een hop met enorm veel inspiratie én voorbeelden. Deze week staat mijn post in het teken van de Seasonally Scattered stempelset in combinatie met de And Many More... stempelset.


Voor alle kaartjes heb ik de Whisper White Notecards and Envelopes gebruikt. Voor mijn eerste kaart heb ik het kaartje geembost met de Perfect Polka Dot embsossingfolder. Daarop een laagje Wishper White en Old Olive Cardstock. De Thanks stempel uit de Seasonally Scattered stempelset is zó mooi gedetailleerd en heb ik gestempeld met Old Olive inkt. De tekst You made my day komt van de And Many More stempelset en is gestempeld met Memento Black.
Voor het envelopje heb ik nogmaals deze stempel gebruikt maar nu als achtergrond, met uitgestanste ovaaltjes over de tekst heen zodat je een ander tekstje kunt gebruiken


Het Merry kaartje heb ik eerst geembost met de Lucky Stars embossingfolder. Ik heb gemat met Island Indigo cardstock en gestempeld met Island Indigo inkt


Het kleine tekstje komt van de And Many More stempelset en is gestempeld met Memento Black.


En last but not least een Leeeuve kaartje, voor je geliefde (of zus, vriendin, etc)


De achtergrond is geembost met de Polka Dot embossingfolder, het cardstock is Melon Mambo in combinatie met Melon Mambo inkt.

Nu mag ik jullie doorsturen naar de getalenteerde Kaitlyn Zumbach, ik ben net zo benieuwd als jullie naar de creaties van deze week, enjoy!


Ik wens jullie allemaal een inspirerende bloghop!
Inge

12 opmerkingen:

  1. The envelopes look great! The cards are fabulous

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes, en leuk dat je de stempel ook als achtergrond hebt gebruikt ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just stunning Inge and love those matching envelopes too! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke gave kaartjes, je heb een hele mooie stijl met kaarten maken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. really beautiful! I love these envelopes too!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic ! It's nice to see that diversity of interpretation

    BeantwoordenVerwijderen
  7. love how you've shown the versatility of these wonderful images

    BeantwoordenVerwijderen
  8. the greetings under the large stamp are perfect! i love that look!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.