30 oktober 2014

Stampin'UP! Artisan Blog Hop


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag de wekelijkse  Stampin'UP! Artisan Design Team Bloghop, een hop met enorm veel inspiratie én voorbeelden. Deze week staat mijn post in het teken van de Holiday Home stempelset en Homemade Holiday Framelits Dies. Deze set was de eerste set die ik uit de seizoenscatalgous heb besteld, de huisjes zijn zoooo gaaf en echt niet alleen voor kerstkaarten!


Mijn eerste kaartje heeft als basis Smoky Slate cardstock met daarop Pear Pizzazz en Lost Lagoon. Het laagje Whisper White cardstock heb ik geembost met de Lucky Stars embossingfolder. De huisjes zijn gestempeld met Versamark, besprenkeld met White embossingpoeder en verhit met de heattool. Daarna heb ik de uitgestanst met de bijbehorende Homemade Holiday Framelits.


De ster box hebben jullie ongetwijfeld al veel gezien op verschillende blogs, je kunt voor makkelijk gaan en de onwijs leuke Many Merry Stars Simply Created Kit nemen maar als je in het bezit bent van de Stars Framelits zijn deze doosje ook relatief makkelijk zelf te maken. (zie filmpje) dat heb ik dus gedaan, en ja het is even een gefriemel met de eerste ster maar als je het eenmaal snapt dan is het onwijs leuk om te doen.


Ik heb het doosje zo gemaakt dat je deze nog kunt opendoen om wat leuks in te stoppen.


Mijn laatste kaartje van vandaag is ton-sur-ton. Ik hou zó van deze kleuren combinatie, Lost Lagoon, Soft Sky en Smoky Slate. De huisjes en de arreslee met kerstman zijn gestempeld met de  Holiday Home stempelset en de huisjes zijn daarna uitgestanst met de Homemade Holiday Framelits Dies. Het mooie zilverkleurige randje heb ik uit een Silver Foil Sheet gesneden 

Nu mag ik jullie doorsturen naar de getalenteerde Kaitlyn Zumbach, ik ben net zo benieuwd als jullie naar de creaties van deze week, enjoy!


Ik wens jullie allemaal een inspirerende bloghop!
Inge

Built for Free Using: My Stampin Blog

10 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaarten Inge, en je ster is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful Christmas card in those fabulous colours Inge! Loving the clever star box too! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey inge,

    dat zijn 2 prachtige kerstkaartjes geworden en een supergaaf doosje!!! mooie kleurencombinatie ook. de huisjes zijn inderdaad geweldig voor verschillende gelegenheden.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the non-traditional colors...sooo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig prachtig allemaal weer.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. i told Sara last week that she inspired me with this stamp set. I could not get into the houses - BUT I love them now!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.