13 november 2014

Stampin'UP! Artisan Blog Hop

-Size 4" x 4" x 2,5" Inch-
Hee hallo en goedemorgen! Vandaag de wekelijkse  Stampin'UP! Artisan Design Team Bloghop, een hop met enorm veel inspiratie én voorbeelden. Deze week staat mijn post in het teken van cadeautjes en verpakkingen. Als creatievelingen zijn we denk ik allemaal dol op het maken van doosjes om iets in weg te geven. Bovenstaande kaars heb ik gekocht op kleur ( Island Indigo) erg he zo kijk ik tegenwoordig in winkels, herkenbaar? ;-)

Het doosje is gemaakt met de Gift Box Punch Board.  Ik heb de maat van de kaars opgemeten en daarna op het board gekeken welke maat deze het meest benaderde. Ik had hiervoor nodig een vel Under The Tree Specialty DSP van 25,4 cm x 25,4 cm. Het leuke van het model doosje is dat er eigenlijk geen lijm of tape aan te pas hoeft te komen. Filmpje kun je HIER vinden.

                                                                             -Size 1,75" x 1,75" x 1,75" Inch-
Dit is het kleinste doosje wat je kunt maken met de Gift Box Punch Board en meet 4,9 cm x 4,9 cm. Je hebt hiervoor nodig een velletje van 15,2 cm x 15,2 cm.

-Size 1,75" x 1,75" Inch-
Een soortgelijk doosje zet ik met Kerst neer bij het kerstdiner. Gevuld met een Raeffello als afsluitertje van het diner.

-Size 4"x 4" x 4" Inch-
En dit is de grootste doos die word aangegeven op de Gift Box Punch Board, hij meet 10,2 cm x 10,2 cm en je hebt een vel cardstock nodig van 30,5 cm x 30,5 cm. Mooi met het lovertjeslint oftewel Gold Sequin Trim. De tag is gemaakt met de Note Tag Punch en bijpassende Cheerful Tags stempelset.


En last but nog least  kreeg ik van de week een verzoekje om Stampin'Up! cadeautjes in te pakken die waren gekocht door een groepje vriendinnen voor hun jarige vriendin, leuk!!! Ben dol op dit soort opdrachten. (Wil jij ook een ingepakte bestelling? Service van de zaak als je het even van te voren aangeeft)

Ook hier heeft Stampin'Up! uiteraard weer een oplossing voor namelijk de Festive Designer Kraft Paper Rolls. Rollen inpakpapier met een print op de ene kant en de neutrale kraft kleur op de andere kant. De label is gemaakt met de Scalloped Tag Topper Punch in combinatie met de Letterpress Winter stempelset.


Voor de andere pakjes heb ik het andere design gekozen, de pakjes met Cherry Chobbler Sheer Linen Ribbon en Lost Lagoon Silky Taffeta Ribbon omwikkeld. De tag is gemaakt met de Note Tag Punch, Merry Everything stempelset en de teksten komen van de Age Awareness stempelset.

Nu mag ik jullie doorsturen naar mijn inspirerende teamie.....Kaitlyn Zumbach, enjoy!


Ik wens jullie allemaal een leuke bloghop, veel plezier!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

13 opmerkingen:

  1. wow!! look at all of that beautiful packaging! how will you have any products left for the rest of the hop? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er allemaal mooi en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig weer, zoals altijd!
    Sinds dit jaar zit mijn zoontje op de basisschool. Donderdag is mijn vrije dag. Dus elke donderdag begin ik tegenwoordig steevast met jullie bloghop. Heerlijk, al die inspiratie op een vrije ochtend! Een perfect begin van de dag ;-)
    Dank je wel voor al deze inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great packaging! Love each of them! I am inspired!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely beautiful - gifts in themselves.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh wat leuk allemaal! Wat ziet het er allemaal weer supergaaf uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is gewoon zonde om deze prachtige kadootjes uit te pakken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inge, de kadootjes werden idd niet meteen uitgepakt omdat ze er zo mooi uitzagen. Dank je wel nogmaals!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een inpak inspiratie! Enorm leuk!

    BeantwoordenVerwijderen