27 november 2014

Stampin'UP! Artisan Blog Hop


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag de wekelijkse  Stampin'UP! Artisan Design Team Bloghop, een hop met enorm veel inspiratie én voorbeelden. Deze week staat mijn post in het teken van kerstkadootjes.

Als eerste heb ik een flink aantal notitieblokjes gemaakt, altijd leuk om uit te delen, met de Under The Tree Tag a Bag Accessory Kit. Eigenlijk is deze kit bedoeld om de kraft zakjes op te leuken maar ik heb ervoor gekozen om de diverse elementen te gebruiken om het notitieblokje te versieren. De basis is gemaakt met  het Under The Tree Specialty DSP. Het boompje is gestempeld met de Festival of Trees stempelset en daarna uitgeponst met de Tree Punch.


De volgende wraps heb ik gemaakt voor twee héle lieve dames. Basis hiervoor is gemaakt volgens het principe wat je HIER kunt vinden. Alleen heb ik nu ipv een kadokaart een heerlijke chocoladereep als verrassing in de wrap verstopt. Het leuke Trim The Tree DSP Paperpack heb ik als uitgangspunt genomen en hierbij de bijpassende kleuren cardstock gekozen. De tag is geponst met de Note Tag Punch en bestempeld met de matchende Cheerful Tags stempelset.


Zelfde model alleen een andere kleurstelling


En hier geopend. Alleen nog inpakken met het Festive Designer Kraft Paper en dan kunnen ze met de post mee.

Nu mag ik jullie doorsturen naar mijn inspirerende teamie.....Kaitlyn Zumbach, enjoy!


Ik wens jullie allemaal een leuke bloghop, veel plezier!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

7 opmerkingen:

  1. What a wonderful project, Inge! Very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, in een woord is het hier weer: GENIETEN!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh super fun ideas! I love the note pads and I think I will be stealing that idea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A Christmas notebook is just the thing for lists at this time of year and I like the idea of chocolate to keep our strength up for all that shopping! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.